Standart Paket

Hosting Kontrol panelinizi seçiniz

Kullanmak istediğiniz platform ve hosting kontrol panelini burada seçebilirsiniz.

SIK SORULAN SORULAR

Sunucu Lokasyonları

Sunucularımız İzmir lokasyonda bulunmaktadır. Ayrıca Farklı lokasyonlardan kullanılan servislerimiz için Türkiye'nin bir çok bölümünde , Almanya ve Fransa üzerinden hizmet veren sunucularımız da bulunmaktadır.  Sunucularımızın herbiri iyi performans için yüksek özellik ve bağlantıya sahiptir.

Altyapımızla ilgili ayrıntı bilgi için http://www.webkur.com.tr/altyapi sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Daha fazla bilgi ve sorularınız için 0850 333 4678 numaralı çağrı merkezimizden bize ulaşabilirsiniz. 

KDV oranları ve faturalandırma

Sitemiz üzerinden sipariş verirken tüm ürünlerde %18 yasal KDV oranını sistem otomatik olarak eklemektedir. Sitemize kayıt olurken verdiğiniz bilgilere göre faturanız kesilerek adresinize gönderilmektedir.

Güvenlik ve haklar

Sitemiz güvenli bir altyapı ile kurulmuştur. Sitemiz üzerinden yapılan online ödemelerde 256 bit SSL sertifika ile bilgiler siz ve banka arasında şifrelenerek koruma altına alınmaktadır.

 

  • Sitemizde sipariş verirken bildirdiğiniz email adresiniz sitemiz kullanıcı paneline giriş için kullanılmaktadır.
  • Sitemizde oluşturduğunuz üyelik ile ticket sistemi sayesinde sizin olduğunuz kanıtlanmaktadır.
  • Bu üyelik sayesinde isterseniz kendinize ödeme yetkilisi yada teknik birim yetkilisi tanımlayabilirsiniz.
  • Alan adı işlemlerinde transfer korumasını açarak alan adınıza bağlı olan email adresinin çalınmasına karşı bir önlem almış olursunuz.

 

Sitemizden aldığınız tüm hizmetlerin teknik olarak koruması şirketimizin sistemi tarafından sağlanmaktadır. Müşteri panel ve şifreleriniz ve sitemize üye olurken bildirdiğiniz email adresinin güvenliği size aittir.

Email adresinizin güvenli olduğunu  ve hiç kimse tarafından erişilebilir olmadığından emin olmanız gerekmektedir.Daha fazla bilgi için sitemizin hizmet sözleşmesi ve güvenlik politikası sayfalarını inceleyebilirsiniz

Teknik destek

Sitemiz üzerinden aldığınız tüm hizmetler için "aldığınız hizmetle ilgili" 7/24 müşteri panelinizde bulunan ticket sistemi sayesinde destek alabilirsiniz.Mesai saatleri içinde şirket telefonumuzdan "telefon ile verilebilecek destekler" alabilirsiniz. Güvenlik nedeniyle ve daha iyi anlaşabilmek için bazı konularda telefondan destek verilmemektedir.Bu gibi durumlarda telefondaki operatör arkadaşımız size bildirim açmanızı önerecektir.

Neden bukadar ucuz

Gelişen teknolojiyle beraber gelişen altyapımız, daha çok işlemci gücü, daha hızlı bağlantılarla orantılı olarak daha fazla alan ve trafik hakkı vermemize olanak sağlamaktadır. Teknolojinin durmak bilmeyen gelişmelerine karşı sonuç ise daha fazla alanı daha uygun fiyat olarak son müşteriye yansımaktadır.

Hizmet açılış süreleri

Webkur'dan alacağınız hizmetler kredi kartı ile ödemenin ardından onay gerekmeden sistem tarafından işleme alınmaktadır.Banka havalesi ile yapılan ödemelerde ödeme onayının ardından işleme alınmaktadır.

 

Alan adı tescili        : Anında online işlem

Hosting                     : Anında açılış

VPS Sunucu             : VPS sunucular önceden kurulmuş hazır sunuculardır ve 10 dakika içinde aktif olurlar. 
VPS Sunucu             : VDS sunucular her müşteri için özel olarak kurulurlar. Sunucunun son güncellemeleri yükleme süresine bağlı olarak kurulum 4-5 saat sürebilmektedir.

Dedicated sunucu : Dedicated kiralık fiziksel sunucular stokta varsa kurulum ve teslim süresi  son güncellemeleri yükleme süresine bağlı olarak kurulum 4-5 saat sürebilmektedir.

Hangi konularda destek veriyorsunuz?

Web hosting hizmeti alan müşterilerimiz;

Webkur'dan hizmet alan hosting müşterilerimize aldıkları hizmetlerle ilgili teknik ekibimiz 7/24 bildirim yoluyla destek vermektedir. Verilen teknik destek hizmetinin sağlıklı ve güvenli olması için müşterinin webkur kullanıcı paneline giriş yaparak bildirim oluşturması gerekir.

Mesai saatlerimiz : Hafta içi 09:00  18:00 - hafta sonu 09 :00 - 15:00

Bu saatler haricinde önemli konular için nöbetçi arkadaşımız yardımcı olmaktadır.

Teknik ekibimiz "Aldığınız hizmet" doğrultusunda destek verir. Web tasarımı ve kodlama ile ilgili işlemler Webmaster işine girer. Aşağıda web hosting ile ilgili verilen desteğin kısa bir özeti bulunur.

 

WEB HOSTİNG HİZMETİ ALAN MÜŞTERİLERİMİZİN ALABİLECEĞİ DESTEK KONULARI

  • Web alanı ilgili problemler
  • Sunucu bileşenleri ile ilgili problemler
  • dns ile ilgili problemler (dns ekleme veya düzenleme)
  • Email problemleri (pop3 IMAP veya Webmail)
  • Ftp ile ilgili problemler
  • Hosting kontrol paneli ile ilgili destek
  • Hosting kontrol panelindeki moduller ile ilgili destek
  • Web sitesine ulaşım ile ilgili problemler
  • Mysql veya MSSQL (veri tabanları) ile ilgili problemler
  • Apache modulleri ile ilgili problemler
  • Backup ve restore işlemleri

 

RESELLER (BAYİ HİZMETLERİ) ALAN MÜŞTERİLERİMİZ

Reseller (bayi) müşterilerimizin kendi müşterilerine webkur destek vermemektedir. Bayi hosting hizmeti alan müşterilerimiz hosting müşterilerine teknik desteği kendilerinin vermesi gerekir. Reseller müşterilerimiz her türlü hosting problemleri (yukarıda açık belirtilen) için bizlerden destek isteyebilirler. Bunların haricinde Bayi kontrol paneli ile ilgili her türlü konuda teknik ekibimizden yardım isteyebilirler.

Hangi şirketlerin web sitesi olmak zorunda?

Yeni tasarıya göre aşağıda belirtilen şirketler için web sitesi olma zorunluluğu vardır.

 

Anonim şirketler
Limited Şirketler
Sermayesi Paylara Bölünmüş Komandit Şirketler

Şahıs şirketleri ve diğer işletmelerin böyle bir zorunluluğu yoktur

Web sitesi zorunluluğu yasasına göre web sitesi nasıl olmalı

Şirketin kanunen yapması gereken ilanlar

*Pay sahipleri ve ortakları açısından önem taşıyan açıklamalar

*Yönetim kurulu toplantılarının yapılması ile ilgili gerekli belgelerin açıklanması

*Bu kurullara ilişkin davetlerin yapılması, oy verme, şeffaflık ve kamuyu aydınlatma yönünden zorunlu ve yararlı görülen hizmet ve bilgilerin sunulması

*Pay sahiplerinin veya ortakların aydınlatılmasının öngörüldüğü diğer konular

 

Finansal Durum

*Finansal tablolar, bunların dipnotları, yıllık rapor, yönetim kurulunun kurumsal yönetim ilkelerine ne oranda uyulduğuna ilişkin yıllık değerleme açıklaması

*Denetçilerin raporları ve yetkili kurul ve bakanlıkların istedikleri pay sahiplerinin ve sermaye piyasasını ilgilendiren konulara ilişkin olarak şirketin bildirimleri

Yeni Türk Ticaret Yasasının kapsamı

 

D) Elektronik işlemler ve bilgi toplumu hizmetleri

 

I - İnternet sitesi

MADDE 1524- (1) Her sermaye şirketi, bir internet sitesi açmak, şirketin internet sitesi zaten mevcutsa bu sitenin belli bir bölümünü aşağıdaki hususların yayımlanmasına özgülemek zorundadır. Yayımlanacak içeriklerin başlıcaları şunlardır:

a) Şirketçe kanunen yapılması gereken ilanlar.

b) Pay sahipleri ile ortakların menfaatlerini koruyabilmeleri ve haklarını bilinçli kullanabilmeleri için görmelerinin ve bilmelerinin yararlı olduğu belgeler, bilgiler, açıklamalar.

c) Yönetim ve müdürler kurulu tarafından alınan; rüçhan, değiştime, alım, önerilme, değişim oranı, ayrılma karşılığı gibi haklara ilişkin kararlar; bunlarla ilgili bedellerin nasıl belirlendiğini gösteren hesapların dökümü.

d) Değerleme raporları, kurucular beyanı, payların halka arz edilmesine dair taahhütler, bunlara ait teminatlar ve garantiler; iflasın ertelenmesine veya benzeri konulara ilişkin karar metinleri; şirketin kendi paylarını iktisap etmesi hakkındaki genel kurul ve yönetim kurulu kararları, bu işlemlerle ilgili açıklamalar, bilgiler, belgeler.

e) Ticaret şirketlerinin birleşmesi, bölünmesi, tür değiştirmesi hâlinde, ortakların ve menfaat   sahiplerinin   incelemesine  sunulan  bilgiler,  tablolar,  belgeler;  sermaye  arttırımı, azaltılması dâhil, esas sözleşme değişikliklerine ait belgeler, kararlar; imtiyazlı pay sahipleri genel kurulu kararları, menkul kıymet çıkarılması gibi işlemler dolayısıyla hazırlanan raporlar.

f) Genel kurullara ait olanlar dâhil her türlü çağrılara ait belgeler, raporlar, yönetim kurulu açıklamaları.

g) Şeffaflık ilkesi ve bilgi toplumu açısından açıklanması zorunlu bilgiler.

h) Bilgi alma kapsamında sorulan sorular, bunlara verilen cevaplar, diğer kanunlarda pay sahiplerinin veya ortakların aydınlatılması için öngörülen hususlar.

ı) Finansal tablolar,  kanunen açıklanması gerekli ara tablolar, özel amaçlarla çıkarılan bilançolar ve diğer finansal tablolar, pay ve menfaat sahipleri bakımından bilinmesi gerekli finansal raporlamalar, bunların dipnotları ve ekleri.

i) Yönetim kurulunun yıllık raporu, kurumsal yönetim ilkelerine ne ölçüde uyulduğuna ilişkin yıllık değerlendirme açıklaması; yönetim kurulu başkan ve üyeleriyle yöneticilere ödenen her türlü paralar, temsil ve seyahat giderleri, tazminatlar, sigortalar ve benzeri ödemeler.

j) Denetçi, özel denetçi, işlem denetçisi raporları.

k) Yetkili kurul ve bakanlıkların konulmasını istedikleri, pay sahiplerini ve sermaye piyasasını ilgilendiren konulara ilişkin bilgiler.

(2) Birinci fıkrada öngörülen yükümlülüklere uyulmaması, ilgili kararların iptal edilmesinin sebebini oluşturur;  Kanuna  aykırılığın tüm sonuçlarının  doğmasına  yol açar ve kusuru bulunan yöneticiler ile yönetim kurulu üyelerinin sorumluluğuna neden olur. Ceza hükümleri saklıdır.

(3) İnternet sitesinin bilgi toplumu hizmetlerine ayrılmış bölümü herkesin erişimine açıktır. Erişim hakkının kullanılması, ilgili olmak veya menfaati bulunmak gibi kayıtlarla sınırlandırılamayacağı gibi herhangi bir şarta da bağlanamaz. Bu ilkenin ihlali hâlinde herkes engelin kaldırılması davasını açabilir.

(4) İnternet sitesinin bu maddenin amaçlarına özgülenmiş kısmında yayımlanan içeriğin başına tarih ve parantez içinde “yönlendirilmiş mesaj” ibaresi konulur. Bu ibareli mesaj ancak Kanuna ve ikinci fıkrada anılan yönetmeliğe uyulmak suretiyle değiştirilebilir. Özgülenen kısımda yer alan bir mesajın yönlendirildiği karinedir. Sitenin, bir numara altında tescili ve ilgili diğer husular Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından bir yönetmelikle düzenlenir.

(5) Bu Kanun ve ilgili diğer kanunlarda veya idari düzenlemelerde daha uzun bir süre öngörülmedikçe, şirketin internet sitesine konulan bir içerik, üzerinde bulunan tarihten itibaren en az altı ay süreyle internet sitesinde kalır; aksi hâlde konulmamış sayılır. Finansal tablolar için bu süre beş yıldır.

(6) Yönlendirilmiş mesajların basılı şekilleri 82 nci madde uyarınca saklanır. İnternet sitesinde yer alacak bilgiler metin hâline getirilip şirket yönetimi tarafından tarih ve saati gösterilerek noterlikçe onaylı bir deftere sıra numarası altında yazılır veya yapıştırılır. Daha sonra sitede yayımlanan bilgilerde bir değişiklik yapılırsa, değişikliğe ilişkin olarak yukarıdaki işlem tekrarlanır.

Nasıl ödeme yaparım?

Kullanıcı panelinizden kredi kartınızla 3d ile güvenli ödeme yapabilirsiniz veya banka havalesi seçeneklerini kullanabilirsiniz. güncel banka hesap numarası bilgilerimiz için tıklayınız http://webkur.com.tr/odeme-bilgileri

   Ödemelerinizi aylık , 3ay , 6ay , 1yıl , 3 yıl periyodlarına göre yapabilirsiniz. Kredili sistemimize önceden bakiye yükleyerek ödeme zamanlarınızda ödemenizin otomatik tamamlanmasını sağlayabilirsiniz. Daha fazla bilgi ve destek için telefon yoluyla veya ticket yoluyla bize ulaşabilirsiniz.

Hizmeti nasıl iptal ederim?

Yenileme faturaları otomatik oluşan Hosting ve sunucu hizmetlerinizi webkur kullanıcı paneline giriş yaparak "Hizmetlerim" -> "Hizmet yönetimi" sayfasında sol menüde bulunan "Hizmet iptali" butonuna tıklayarak ipta talebinde bulunabilirsiniz. 

  İptal işlemlerinde,

"Hizmet sonunda iptal" Seçeneği, hizmetin son tarihinde otomatik iptal edilmesini sağlar

"Hizmeti hemen iptal et" Seçeği, hizmetin süre sonunu beklemeden hemen iptal edilmesini sağlar. 

 

**İptal işlemleri sistem tarafından otomatik yapılır ve verileriniz sistem tarafından otomatik kaldırılır. 

  Domain işlemlerinde, oluşan faturayı iptal edebilmeniz için  domain yönetimine giriş yaparak "Otomatik yenilemeyi devre dışı bırak" butonuna tıkladığınızda oluşan fatura otomatik olarak iptal edilecektir.